Puheenjohtajan tiedotteet

Hyvät yhdistyksemme jäsenet!

Kainuun Parkinson-yhdistys tunnetaan aktiivisena ja vilkkaasti toimivana yhdistyksenä. Täytyy myöntää, että meillä on osaava ja innostunut joukko.  Meillä on ollut mukavaa yhdessäoloa, monenlaista toimintaa ja toistemme tukemista.

Me vanhat hallituksen jäsenet alamme olla väsyneitä ja kuntokaan ei ole mitä parhain. Mikään ei ole ikuista.

Haluamme joukkoon uusia, nuorempia tai nuorekkaita toimijoita sekä  ketjuumme  lisää saunan lämmittäjiä. Jos olet vähänkään kiinnostunut näistä asioista, ilmoittaudu minulle tai jollekin muulle ja tule mukaan.

Huhtikuun puolivälissä pidämme saunanlämmityskoulutuksen. Toivomme runsasta osanottoa sekä saunanlämmitykseen että muihin hommiin.

Me vanhat rakennamme kuitenkin vielä saunassa kävijöille vessan, ulkohuussin, käymälän. Suunnittelut ja luvanhakemiset ovat jo pitkällä.

Mirjami

puh. 0505986406